Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 9 februari 2011

Om mig

Jag har redan skrivit att denna sidan ska innehålla tankar om det mesta men hittills har det mest varit om maten men nu när jag nu har sett att det finns några läsare där ute i cybervärlden så är det kanske dags att berätta lite om mig själv. Men vad kan vara intressant att veta om mig?

Att min man är den bästa av alla män. Efter mer än 30 år är jag precis lika förälskad idag som jag var luciaafton 1977.
Att jag älskar alla mina barn, barnbarn och alla extra barn som jag fått genom åren.
Att jag gillar rött, både som färg och som vin.
Att jag gillar att lära mig nya saker.
Att jag gärna spenderar många timmar vid datorn.
Att jag gillar tv-spel. Och gärna lite töntiga sådana som Dr Mario. Det får min hjärna att vila en stund.
Att jag är rädd för spindlar och egentligen allt som kryper omkring. Bortsett från barnbarnen som kryper omkring en hel del.
Att jag gillar all sorts musik. Favoriter just nu är Flo Rida, Russel Watson och Queen men att jag gärna lyssnar på både pop, rock och opera.
Att jag har svindel men har flugit luftballong.
Att jag gärna gör ingenting men lika gärna håller på med något häftigt projekt.

Att jag älskar livet och att jag nästan alltid ser saker från den ljusa sidan.

Nu känner ni mig lite bättre och jag hoppas att det gör att ni vill fortsätta att läsa om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar