Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 14 februari 2011

Sammanslagningsfasen dag 10

Efter en härlig invägning i morse så var det lätt att ta itu med dagen.
Frukosten var som vanligt 2 ägg och fil med havrekli. Till lunch åt jag kalkonskivor och keso med rödlök och till middag blev det broccoli och några prinskorvar. Alltså rester från helgen.
Däremot så blev det som vanligt en del syndande i kväll.
Alla hjärtans dag innebär så klart choklad och jag var inte bättre än andra. Bakade muffins idag som jag sprinklade med strösselhjärtan. Jag tog en och åt den utan dåligt samvete och den smakade jättegott.
De som blev över såg jag till att killarna på klubben åt upp.
Ingen frestelse får finnas kvar i morgon.

Om det gick lite fel i dag så tar vi nya tag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar