Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 25 februari 2011

Sammanslagningsfasen dag 21

Gästerna kom och jag syndade ordentligt. Semla!!!
Det värsta är väl att jag vet att morgondagen kommer att innebära mängder av dålig mat men det är väl ingen idé att börja gnälla över det. Morgondagens problem får ta hand om sig själva och nu är det nästan läggdags och denna dagens problem över.
Frukosten och lunchen gick bra så det ska jag inte klaga på. Ägg och fil i morse och kyckling med tzatziki på lunchen var ändå en bra början.

En himla bra grej däremot är att jag promenerade 50 minuter i dag. Inte för att det uppväger semlan men det känns bra att göra något rätt.

Vi får se på måndag hur mycket oreda den här helgen ställer till med men om man nu ska gå upp någon gång så är jag tacksam för att det är när jag missköter dieten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar