Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 9 februari 2011

Sammanslagningsfasen dag 5

Kvällen är här och det är dags att utvärdera denna dagen.
Frukosten var 2 ägg, filmjölk och havrekli samt en stor kopp te.
Till lunch blev det blomkålsmos med rester av nötfärsbiffarna. Sallad med gurka och tomat till smakade gott.
Till middag blev det grillad fläskfilé med gurka och keso/kesellaröra till.

Det här med varannan dag är ganska skönt för man hinner aldrig bli tråkad av någon rätt och jag känner mig pigg och full av energi hela tiden.
Vaknade i natt med lite huvudvärk men ett glas vatten och en panodil rådde bot på det.  Tycker att jag känner mig lättare och speciellt mina händer känns mindre.
Ska bli spännande att se vad vågen säger på måndag.

Kram till alla medmänniskor som kämpar på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar