Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 24 mars 2011

Dukandieten

Idag har jag äntligen lagt upp mina sidor om Dukan. Jag har haft tankar på det så länge (minst 2 månader) och nu finns de här.
Skulle någon hitta något fel så är jag tacksam om ni hojtar till. Det är dumt att vilseleda människor som kanske kan hitta sina verktyg i viktminskningen med hjälp av Dukan.

Jag har också ökat takten på Wii-brädan. Nu är jag på max hastighet på step-up så nu får jag börja höja brädan lite. Ingen träningsvärk i vaderna längre. Nu gör det ont strax ovanför knäna :-) Om jag nu bara får lite mer energi så tänkte jag ge mig på Pilates också. Jag höll på med Windsor Pilates för ett par år sedan och redan efter 4 veckor så kände jag mig mycket rakare och slankare. Vi får väl se vad som kan rättas till på den här gamla slitna kroppen. Inte för att jag känner mig gammal, tvärtom, det är nu jag verkligen känner att jag har börjat leva upp. Femtio plus är det nya 30!!!

2 kommentarer:

  1. Bra där! Jag har läst igenom sidorna och tycker det stämmer bra.
    Jag har också gjort som du men som flikar.
    Har lite kvar att skriva men stommen är klar.

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att dela med sig av erfarenheterna. Flikar är nog smartare men jag har inte kommit så långt i mitt bloggande ännu. Jag lär mig väl så småning om.

    SvaraRadera