Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 6 mars 2011

Sammanslagningsfasen (Cruise) dag 30

Ajajaj, skrev ingenting igår. Jag visste att dagen skulle bli besvärlig så jag bestämde mig för att bara ta det som det kom och göra bättre idag istället.
Som tur var går det att grunda ganska bra vilket jag gjorde igår med äggröra och bacon.

Sedan var det studiebesök på Radiomuseet i Göteborg. Både intressant och lärorikt men inte var det lätt att hitta något att äta. Jag hade i alla fall vett på att avstå kakorna som serverades till fikat där.
Lunchen blev 1 grillad korv tillsammans med 2 msk potatismos.
Middag och alla mellanmål för resten av veckan blev 1 medelstor (kanongod) tårta och en kopp cappuccino.

Kroppen klarar visst inte av att jag syndar för mycket längre. Fick ont i magen frampå kvällen och var trött och däst hela förmiddagen. Tårtan var i och för sig värt det men knappast korven och moset.

Tog med mig några barnbarn hem och har fått massor med bra armträning. En åttamånaders pojke som älskar att bli hystad och en treåring som inte behöver hystas utan hoppar själv bara man tar emot.

Mathållningen idag har varit mycket enklare.
Ägg och bacon till frukosten.
Lunchen blev en galett och fil och till middag blev det stekta grytbitar med tzatzik till.

I morgon är det vägning som gäller. Som vanligt har jag ingen känsla för hur det gått. Vi får väl se imorgon.

Är trött men skyller det helt och hållet på gårdagens slarv.

Lycka till alla ni som också ska väga er i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar