Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 7 mars 2011

Sammanslagningsfasen (Cruise) dag 31

Efter en kämpig helg blev måndagen ovanligt lyckosam.
Först och främst har jag förtjänat en lott!!! Nästan ett kilo ner den här veckan och jag som har syndat igen.
Jag får passa på att njuta av dessa måndagar med minus på vågen. Helt plötsligt kanske alla synder visar sig på en gång men man får ta en dag i taget. I dag njuter jag!

Frukost blev som vanligt ägg och fil. Det går fort och man känner sig mätt länge tycker jag.
Lunchen blev en bit grillad kyckling och min favorittzatziki och till middag åt jag nötfärsbiffar med stekt vitkål till. I dag blev det havrekli i form av galett till mellanmål.

Hoppas att det har gått bra för alla andra som kämpar. Jag har i varje fall hittat ett delmål till. En uppstramande behandling på någon salong kan väl vara lämpligt vid minus 15 kilo. Inte för att jag tror så mycket på effekten men det kan väl vara värt ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar