Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 9 mars 2011

Sammanslagningsfasen (Cruise) dag 33

Okey, var kom vintern ifrån?
Jag som redan har börjat med vårstädningen kom av mig helt och hållet idag.

Tur att inte maten förändras lika ofta som vädret ;-)
Ägg och fil till frukost är standard på vardagar.
Lunchen bestod av kyckling och keso och middagen blev det yngsta barnets favoriträtt. Grytbitar i krämig sås. Till det åt jag tzatzik.

Nu är min galett klar och om jag ska hinna äta den innan det är dags att lägga sig på kudden är det nog bäst att jag avslutar min tid vid datorn nu.

Kram till er alla där ute som kämpar för att komma i sommarklänningen/byxorna

5 kommentarer:

  1. Rackarns vinter ... hihi ... men våren lurar runt hörnet :)
    Så fortsätt med vårstädandet så slipper du det när våren väl hitat hit :)

    SvaraRadera
  2. Du är så himla duktig som kämpar vidare! Tänk att du kommit så långt redan. :) och våren kommer snart. En vecka senare betyder ju bara att du kan göra en ännu smalare vårentre... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har nog nästan accepterat vädret nu. Idag är det bara lite blask så man kan nog fortsätta städningen. Det i säg ger ju lite extra motion också och om jag är färdig med vårstädningen när våren väl är här kan jag promenera i solen istället :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, igår hade vi en riktig grådag och idag så strålar solen och det är så varmt...
    Jag laddar för en långprommenad...
    Ha en bra torsdag!
    Mvh Kin@

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att några har fint väder. Här snöar det för fullt!
    Önskar er alla en skön dag.

    SvaraRadera