Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 7 mars 2011

Vägning

Ja, det funkar fortfarande. Denna veckan visade vågen 0.9 neråt. Jag vet inte hur men så är det.
Nu har jag gått ner totalt 3.1 kg sedan jag började med Dukan och hela 6.7 sedan i julas.

Det går inte så fort för mig som för en del andra men 31 hg på 35 dagar är nästan 1 hg om dagen.
För maken går det precis lika lysande. Han har gått ner lite över 8 kilo på samma tid. Och vi äter gott och känner nästan aldrig att vi avstår från något.

Dessutom lyser solen idag och det är redan en plusgrad ute.
Livet är underbart!!!

Lycka till alla ni andra som väger in er idag.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt för er båda, lysande resultat.
    Att våren är i antågande gör ju att det känns ännu lite roligare.
    Jag känner inte heller att jag behöver avstå från särskilt mycket, är liksom inte sugen på samma saker som förut. Igår när jag satt med familjen som smörjde kråset med hamburgare satt jag med medtagen Dukanmat och var jättenöjd, tyckte t.o.m. att deras frittar luktade äckligt.

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när man har medvind och jag håller med om att den feta maten inte lockar längre.
    Lycka till med din fortsatta kamp.

    SvaraRadera