Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 18 mars 2011

Viktminskningsfasen dag 42

Tänkte skriva lite innan jag sätter mig och ser på Let´s dance.

Vi fick snö idag. 8 cm på 4 timmar. När vi nu äntligen kunde börja se gräsmattan så blev den vit igen. Vi ska tydligen dras med det här ett tag så vårkänslorna får jag väl stoppa undan igen.

Jag har tränat på Wii-brädan i 30 minuter idag men kan inte visa :-( Något blev fel när jag skulle ladda över från kameran...får visa två bilder imorgon.

Idag blev det ägg och fil till frukost. Har inte helt bestämt mig för vilket jag står mig bäst på.
Lunchen blev tonfisk och ett ägg. Det var väl ok antar jag men inte det bästa jag vet.
Till middag åt jag kycklingfilé men tzatziki.

Däremot så provade jag en (för mig) ny galett idag. Det vanliga grundreceptet med sötningsmedel i. Idag lade jag till 1 msk kakao. Det var riktigt gott och när jag ska på kalas till helgen kan jag göra en sådan och ta med. Man ser nästan ut som man deltar i kalaset då.

Hoppas att alla får en riktigt skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar