Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 25 mars 2011

Viktminskningsfasen dag 48

Tomt här hemma idag. Maken är borta över helgen.
Under dagen är det ju ingen skillnad men att sitta ensam och se Let´s dance är inte roligt. Nu sitter jag och väntar på att få veta vem som vann och sedan är det sova som gäller.

Frukost blev i dag ägg och fil och till lunch åt jag resterna av grytbitarna från igår och lite tzatziki. Till middagen åt jag helstekt fläskfilé med minikeso till. Jag åt lite Carls bröd nu i kväll för det är ett gott sätt att få i sig havreklin.

Sedan var det ju träningen.
Yngste sonen undrade hur jag nu ska öka på intensiteten på Wii-brädan. Tänkte att jag får väl gå lite fortare eller lite längre. Han tyckte att jag skulle gå längre så han tycker att jag ska kunna stå på den i tre timmar innan nästa fredag. Jag började träna på det idag och resultat ser ni här.

Jag har ett dåligt knä så jag vågade inte gå ut hårdare än så här men kanske...vi får se nästa fredag hur det har gått.

Kram till alla mina medkämpar.

3 kommentarer:

  1. Jag önskar också att jag hade en Wii-bräda. Har provat det hemma hos min bror och det är riktigt roligt. Jag blev förvånad över hur svettig man kan bli och jag fick även träningsvärk. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Har du kläder i storlek 34? Då måste du vara en liten och nätt person.
    Den storleken skulle min dotter (10 år) kunna ha. Åh vad roligt den dagen du kan prova ett sånt plagg.
    Jag har som minst 2 shorts i storlek 38, men jag tvivlar på att jag nånsin kommer i dem igen. Jag satsar på att bli en stor 40'a eller liten 42'a.
    Gillade förresten din kommentar att 50+ är det nya 30, det är förstås så man ska se det.

    SvaraRadera
  3. Gunilla - Wii-bräda är en klar investering :-) Mycket billigare än gymmet och finns där när man har tid.


    Amonazon - Ja, jag var jätteliten när mannen och jag träffades men jag är inte så lång nu heller ;-) Jag har kvar någon enstaka klänning från den tiden och tänk om jag någonsin kommer i den igen. Tror inte att jag blir så liten men en 38 skulle inte vara så dumt.
    Klart 50+ är bäst. Det är nu livet börjar!

    SvaraRadera