Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 6 april 2011

Viktminskningsfasen dag 60

Ha, 15 minuter på crosstrainern!!!
Jag tänker inte säga att det var lätt som en plätt...jag trodde allvarligt att hjärtat skulle hoppa ur men jag klarade det. Jag har ingen jättehastighet på men jag klarade 2.6 km på en kvart så jag är nöjd med mig själv.

Tog en lite biltur med yngste sonen idag och det var en skön stund. Det är så praktiskt att prata när man åker bil. Man behöver inte ha ögonkontakt och ingen kan bara gå därifrån. Familjen har haft många och djupa samtal under åkturer, eller bilpromenad som maken säger.

I morgon ska jag börja med protein igen och det känns riktigt bra. Det är så lätt att bara steka på en köttbit, göra en röra och presto, maten är serverad.
Till frukost idag åt jag min galett och ägg men imorgon blir det nog Carls bröd. Hade ett sug efter det idag och det är ju snabbt bakat och så har man att ta av ett par dagar.
Lunchen var som vanligt rester från gårdagen. Jag stekte på lite champinjoner och la på salladsblad och på med lite fetaröra så smakade nötfärsbiffarna som restaurangmat. Jag tänker inte tala om vilken sorts restaurang men det var inte en MacDonalds men det var heller inte Operakällaren men det duger helt klart en onsdag :-)

Nu tänker jag inte göra mer idag, om jag inte städar badrummet nu när jag ska gå och tvätta av ansiktet. Ska på möte tidigt i morgon så jag måste nog göra i ordning mina kläder också. Tur att jag har städat garderoben så jag vet vad jag kommer i.

Kramar till alla behövande. Ni andra kan också få en:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar