Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 9 april 2011

Viktminskningsfasen dag 63

Har fortfarande barn och barnbarn här så detta skrivs med andan i halsen.
Frukost var så klart äggröra och kalkonbacon och tur var det för sedan har jag spenderat dagen med min lillasyster. Vi hade en härlig dag i stora staden men vi åt betydligt senare än vad någon av oss är van vid.  Solen sken och det gjorde vi med.
Den sena lunchen eller tidiga middagen blev grillad lax och paprikasalsa på fina hotellet och det var riktigt gott.

Nu är det nattning av småbarnen!

2 kommentarer:

  1. Ja, väldigt obehagligt med katter som inte vill ut! ^^ Jag som tyckt synd om dom för att dom inte får vara ute, och så vill dom inte ens.. haha.

    Hehe ja det tycker jag också, stämmer ju också. Folk vill gärna låta filosofiska och då kommer det nåt på latin. ;)

    Ja eller så sätter du karlen din på det uppdraget ;D Det ska jag göra den närmaste framtiden... nu kan han iaf inte skylla på att "han jobbar minsann så då ska han slippa städa" ^^

    SvaraRadera
  2. Bra att ha jobb alltså. Jag får nog fortsätta städa själv ett tag till ;-)

    SvaraRadera