Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 15 april 2011

Viktminskningsfasen dag 69

Eller viktminskning är nog fel att skriva idag.
Jag ringde maken och begärde att få en kebabtallrik. Varje gång jag är förkyld så längtar jag efter kebab och nu kunde/ville jag inte stå emot längre.
Det var gott men jag kommer väl att få himla ont i magen i natt...smakar det så kostar det. Vet inte ens om det var så gott som jag hade hoppats men det var precis vad jag behövde. Jag lovar att inte synda mer förrän till påsk. Förutom kebaben så har jag ätit ägg och galett till frukost och lite minikeso till mellanmål.

Nu är det snart dags för Talang som jag aldrig har sett ett avsnitt av.

Kram till alla som klarar av att stå emot och till alla som inte klarar det, hoppas bara att det smakade riktigt gott när det nu blev som det blev.

2 kommentarer:

  1. Man får unna sig lite extra när man är förkyld :P Hur gick det med magen?

    Sv: Ja jag tycker att brödet blev jättebra, så prova det :P

    Nej man är nog inte som man var i skolan, men skulle jag hamna i ett rum med mina klasskamrater så tror jag nog att den gamla "rangordningen" skulle komma tillbaka...
    Det är inte så längesen jag gick ut gymnasiet ju, 3 år, och jag är en blyg person som sitter och är tyst och låter andra ta kommandot, har alltid varit sån. Så lite kul att jag faktiskt tagit tillvara på chansen att vara tvärtom :P

    SvaraRadera
  2. Hehe, magen gick det inte bra med. Det är ju nästan aldrig värt det men nu mår jag bra igen och har dessutom återhämtat mig från förkylningen.

    Ja, 3 år är inte lång tid att förändra sig på men jag tycker att det var bra gjort att vara lite kaxig och prata inför andra. Har själv varit blyg med det ända tills jag började plugga på högskolan för några år sedan. Då fick jag vänja mig och nu går det inte att få tyst på mig.

    SvaraRadera