Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 13 maj 2011

Alltså...jag missade

Som nu alla kan se så har jag ingen ordning på dagarna.
Jag har uppdaterat alla dagar utom onsdagen som helt försvann både hos Blogger och mig.

Den dagen var jag med kompisen i lilla staden och fönstershoppade. Hittade en klänning och ett linne som skulle vara perfekta när sommaren väl kommer men jag har ingen lust att köpa något i XL när det snart (ta i trä) räcker med L. Vi får väl se vad som händer.
Matmässigt var det så där...åt bakad potatis med tonfiskröra till på ett väldigt trevligt café men jag var duktig och avstod från deras smarriga morotskaka. Alltså lite rätt och lite fel.
Nu var den dagen också lagd till handlingarna.

3 kommentarer:

  1. Märkligt att du blev av medonsdagens inlägg, för jag blev av med torsdagen. Kanske beror på vilken tidpunkt man la in det.
    Fönstershopping är i alla fall billigt, och nog bäst att vänta ett tag till innan du shoppar loss.
    Jag handlade en blus i stl M idag, det kändes ovant.

    SvaraRadera
  2. Det känns som det är lång tid kvar till M men den som väntar på något gott...

    SvaraRadera
  3. hej hej.. kikar in.. kul när man upptäcker en ny iktblogg.
    peppkramar till dig.

    ps. kika gärna in hos mig.
    emma

    SvaraRadera