Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 18 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 102

Idag blir det ett riktigt sent inlägg. Jag har varit ute med kompisen på litet äventyr och har precis kommit hem igen.

Det är vardag så ingen behöver fundera på vad jag åt till frukost. Ägg och galett så klart. Visst är det bra när människor är förutsägbara?
Till lunchen åt jag det sista av grytbitarna med lite tzatziki till. Kändes som en bra grund när jag skulle iväg på lilla utflykten.

Kompis och jag åkte i väg till vänner och blev bjudna på en eller två eller kanske flera skopor med väldans god yoghurt glass. Lite med jordgubbar och lite med choklad. Hur ska man kunna motstå det :-)
Så åkte vi till utflyktsmålet och hade en härligt upplevelse och blev så klart bjudna på kaffe och kärleksmums och jag som är kär måste väl äta det? Det gjorde jag i alla fall så nu blir det väl jobbigt i morgon igen. Smällar man får ta!

Motion har det varit dåligt med i dag om man inte räknar spring i trappan när jag tjatade på yngste sonen. Käken fick i varje fall jobba ;-)

Kramar till alla som har upplevt något nytt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar