Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 30 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 114

Jag har något konstigt problem med min blogg. Jag kan bland annat inte skriva något vid kommentarerna.

Svar
Ealina - Maken går fortfarande ner. Förra veckan gjorde han ett litet skutt uppåt men denna veckan var det ner igen. Totalt har han nu gått ner 13.9 kg. Bra jobbat tycker jag.

Sara - Tack för uppmuntran...det blir så mycket lättare med vägningen när ni alla läser det :-)


Nu övergår vi till dagens händelser...
I dag började min dag lite annorlunda. Hade glömt fylla på äggförrådet så ett enda ägg återstod till dagens frukost och det blev så klart till en galett. Till den åt jag en skål med yoghurt och jag stod mig alldeles utmärkt på det. Ska nog ta mig en funderare på om det ska vara min nya vardagsfrukost.

Har tillbringat större delen av dagen i stora staden med föräldrarna. Mamma var på skön behandling på fina salongen och jag och pappan flanerade i solen. Efter några timmar åt vi en god lunch som för mig innebar laxwallenbergare med mos (jag, vet...himla dumt) och hummersås. Det var gott och jag kände mig nöjd och glad...några timmar.
Fick himla ont i magen på vägen hem och vet inte om det beror på moset eller om det är något annat. Jag får avvakta och se om det blir någon förändring.

Dessutom har jag en fruktansvärd träningsvärk efter utökade passet på crosstrainern igår. Känner att jag tog i lite bättre när jag tog det lite långsammare...Hmm en grej till att fundera på.

Kramar till alla som känner att de har saker att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar