Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 2 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 86

Tack för all uppmuntran. Det är så mycket roligare att väga sig när så många tycker att det är bra :-)

Idag har också varit en himla skön dag.
Först ett glatt besked av vågen...blir alltid uppåt när det går neråt.
Sedan en skön frukost med ägg och galett. Yngste sonen och jag var sedan i väg på en liten utflykt och när vi kom hem åt vi en väldigt sen lunch och såg sista avsnittet av Dexter. Nu får vi nog vänta ett tag innan femte säsongen släpps. Jösses, vilket slut. Vi visste att det skulle hända något så klart men att ??? skulle ????? var lite oväntat.
Ja, ni trodde väl inte att jag skulle avslöja något ;-)
Till middag blev det kycklingfilé och tzatziki. Och nu har jag kommit hem efter en liten promenad. Tänk vilken skillnad det gör att gå ute och att gå på crosstrainern. På trainern går jag 5 km på 23 minuter och när jag var ute och gick irl så hann jag bara 2.3 km på samma tid. Verkar som jag kommer att vara i spåret en lång stund nästa måndag. Vi får väl se...jag får passa på att promenera lite extra de dagarna som är kvar.

Känner mig ovanligt generös idag så kvällens kram går till alla där ute.  :-)

3 kommentarer:

  1. Sv: Japp det är min syster =P Nä hon fyller 6 i juni, så nästan ;D

    SvaraRadera
  2. Så var det...hon är lika gammal som vårt äldsta barnbarn. Det är en härlig ålder.

    SvaraRadera
  3. Hej Majja, hur gick det med zumba på wii? Har du testat än? Har du några andra bra träningsprogram för wii? Måste försöka få lite fart snart...
    /Ann

    SvaraRadera