Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 7 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 91

Ja så är det väl bara till att bekänna. Idag blev allt anpassat.

Nåja, frukosten blev bra...ägg och bacon är en bra början på helgen. Sedan skulle vi ju på möte och det är alltid fika där så jag var noga med att äta lunch. Det blev lax, ägg och keso. Det är verkligen somrigt.

Så var det dags för mötet och massor av fikabröd men jag tog bara en liten bit toscatårta och en liten bit chokladkaka. Men sedan kom anpassningen. Vi fick med oss massor med folk hem för att grilla och det är ju nyttiga saker man äter då. Grillat kött, fetaröra, tzatziki och lite rotfruktsgratäng. Allting så bra men...vinet och groggen och äpplekakan och vaniljsåsen och vinet och vinet och vinet ;-) Ni fattar va?

Nu ska jag gå och lägga mig!
Kram till alla som har hållit sig nyktra idag. Ni andra får också en kram för jag blir kramig av vin :-)

2 kommentarer:

  1. Jag fattar, hela min veckoranson av vin gick åt i fredags så jag var en av de nyktra igår.
    Idag fyller gubben år, men han gillar inte tårta utan tyckte vi skulle bjuda på wienerbröd istället. Himla tur för mig, för jag gillar inte wienerbröd.

    SvaraRadera
  2. Fira gubben ordentligt...kanske med ett extra wienerbröd :-)

    SvaraRadera