Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 16 juni 2011

Viktminskningsfasen dag 131

Idag har det varit en ganska skön dag.
Jag har uträttat en massa som har hängt över mig och jag har även hunnit med att köpa "springskor" till yngste sonen. Han var allt ute och sprang en stund och tyckte att det var bra mycket skönare än crosstrainern.
Min egna motion har mest bestått av att jag har sprungit runt. Kanske borde gå ner och ställa mig på crosstrainern eller så går jag ut på en kvällspromenad...jag får fundera ett par minuter.

Maten har gått ganska bra måste jag säga. Hann bara med lite yoghurt i morse innan jag skulle iväg men till lunch åt jag mina ägg och till det lite tonfisk. Till middag blev det en fräsch Ceasarsallad. Det blev till och med över så att maken kan få i lunchlådan i morgon. Det har väl inte varit så strikt Dukananpassat men med tanke på hur mina dagar har sett ut ett tag så har det varit en bra dag...ja, ja...visst blev det glass till mellanmål men bara en ;-) Kanske klarar mig utan snart.

Sonen och jag har upptäckt en ny serie som är väldigt rolig, "Arrested Development" heter den och handlar om en, minst sagt, problematisk familj. Varje avsnitt är bara ca 20 minuter så man kan liksom se ett när som helst. Och det gör vi :-)

Kramar till alla som ska väga sig i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar