Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 18 juni 2011

Viktminskningsfasen dag 133

Idag har vi haft en sådan där skön dag som bara ramlar över en.

Helgmorgon i det här huset betyder ägg och bacon till frukost och i dag var inget undantag.
Efter det tillbringade vi förmiddagen i trädgården. Vi pysslade lite med rabatterna och trivdes i det härliga vädret.
Till lunch blev det en korv (utan bröd) och en glass. Mina matkombinationer just nu är nästan som en gravid kvinnas. Alltså himla konstiga ;-)

När så regnet kom så flyttade vi bara in och fortsatte att trivas med dagen.
Till middag åt jag grytbitar och tzatziki. Det borde jag inte ha gjort. Magen sa i från med en gång. Men en glass botade den igen.

Nu ska jag sätta mig och zappa lite vid tv:n. Alltid finns det väl något som man kan slötitta på en stund. Egentligen vill jag sätta mig och spela Dr Mario men det fungerar inte just nu. Det verkar vara någon konstig störning på den kanalen. Det går väl bort så småningom.

Mängder av hittarättkramar till dem som har kommit bort.

2 kommentarer:

  1. Den sista raden kändes direktadresserad till mig, eller har du fler vänner som kommit bort?
    I vilket fall, så har jag hittat sugen idag efter en riktigt urdålig lördag, nu är jag på banan igen.
    Trist med din magkatarr, men du äter väl mediciner också, förutom glass och potatis? Jag äter en Omeprazol varje morgon, det har jag gjort länge, vågar inte sluta med det fast jag vet inte om jag behöver det längre.
    Kramar från Mona

    SvaraRadera
  2. Den var riktad till dig :-) Tyckte att du behövde en extra kram i går.

    SvaraRadera