Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 5 juli 2011

Viktminskningsfasen dag 150

Har sett en dålig film :-(
Våra söner och jag har sett de där läskiga Saw-filmerna och ikväll skulle vi se den senast. Vi har väntat så länge och nu äntligen hade vi tid att se den och den var inte värd 1 1/2 timme. Den var dåligt gjord och även om den tog upp frågor från tidigare filmer så var den kass!
Inte så ofta jag tar till ett sådant hårt ord om en film men denna gången kan jag inte annat. Har ni inte redan sett den så gör inte det nu.

I dag började jag dagen med att baka Carls bröd och medan det svalnade så tog jag en liten morgonpromenad. När jag kom hem åt jag brödet med lite kalkon till.
Lunchen blev lite ägg och korv. Sedan blev det inte så himla mycket mer nyttigt.
Maken, äldste sonen, kompisen och jag åkte på en liten utflykt. Kom fram till vänner och blev bjudna på väldigt gott knäckebröd (nästan tillåtet) och en helt underbart god morotskaka. I dag var jag duktig och åt bara en halv kaka. Yeah mig!
Kom hem sent och åt lite mer Carls bröd och en efter det fick jag besvär med onda magen igen men som tur var hade jag en glass kvar i frysen. Den botade magen men inte samvetet :-)

Nu är klockan alldeles för mycket för mig så nu stänger jag av det här.
Kram till alla som är skeptiska.

1 kommentar:

  1. Sv;Japp, dunder och brak gör susen:O)

    Det är så skönt, att jag verkligen kan gå de där promenaderna utan att hamna i stressträsket och vara typ 10 steg före hela tiden, utan jag kan vara här och nu...
    Det är mycket värt...
    /Kin@

    SvaraRadera