Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 12 juli 2011

Viktminskningsfasen dag 157

Ni kommer aldrig att tro mig men jag har faktiskt skött maten hela dagen!

Till frukosten åt jag ägg och galett och till lunchen blev det pannbiff med lite fetaröra till.
Middagen bestod av ägg och korv.
Däremot så blev det ingen motion alls idag :-(
Kompis ringde och frågade om vi skulle ta en skogspromenad men jag orkade inte idag.
Sviter efter städningen igår tror jag :-)
Kroppen var i varje fall inte alls med på noterna idag.
Hmmm det kan ju vara att jag äntligen har skött mig och då blev kroppen lite förvånad och hade fullt upp att fundera på vad som kommer härnäst.
Inte bara kroppen som funderar faktiskt...det gör jag med ;-)

Kram till de som har bröllopsdag idag.
Alla andra får också kramar bara för att jag känner mig så himla generös idag.

4 kommentarer:

  1. Tack Majja, tusen kramar i retur.
    Jag har haft en toppendag, det blev en förrättssallad med parma och salami och sen en pasta Delizie.
    Ibland går mina automatben och jag följer bara med, särskilt om det är riktigt tidigt på morgonen. Oftast tar de mig dit jag ska.

    SvaraRadera
  2. Himla bra ben...är det något man kan köpa på blocket kanske ;-) Mina vill liksom inte starta.

    SvaraRadera
  3. Kram till dig också och grattis till en bra skött dag! Jag har också skött mig relativt bra idag faktiskt, fast ingen motion dock. Det har spöregnat och jag har fortfarande ont i ena foten o andra benet... ^^

    Haha jadu, är man trött så är man ^^ Försökte hålla ögonen öppna men det gick inte :P

    SvaraRadera
  4. Man kanske inte måste sköta allt varje dag ;-)

    SvaraRadera