Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 25 juli 2011

Viktminskningsfasen dag 170

Har småttingar på besök idag och då blir det inte mycket tid över för datorn.
Vi har ägnat kvällen åt att länsa odlingarna på smultron så nu är både de och mormor röda om händerna :-)

Morgonen startade ju med ett glädjeskutt och sedan fortsatte det.
Åt min galett och ägg till frukosten och så gick jag här och kände att jag inte orkade med något idag. Jag ringde till kompis och ställde den ledande frågan om vi verkligen ville gå idag och det ville vi visst det!
På med skorna och iväg!
Det blev 5 km i skogen och sedan kände vi oss nöjda med oss själva.

Till lunch åt jag lite ägg och korv och det var tur att jag inte stoppade i mig några kolhydrater för när barn och barnbarn kom så blev det....
kebabtallrik....men jag åt bara halva och det räckte mer än väl.

Det blev i alla fall inga andra onyttigheter. Man får vara glad för det lilla ;-)

Kram till alla som håller som har misskött sig idag ;-)

2 kommentarer:

  1. Du var värd en halv kebab och smultronen, du hade ju gått ner ser jag, kulkul. Grattis.

    SvaraRadera
  2. Tack :-)
    Tur att det finns någon som unnar mig mina smultron ;-)

    SvaraRadera