Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 27 juli 2011

Viktminskningsfasen dag 172

Har ont i min högerarm idag :-(

För ett bra tag sedan fick jag ett presentkort på behandling hos en naprapat. Det var äldste sonen som tyckte att jag kunde behöva det och det har han ju helt rätt i.
Så idag bar det iväg på en välbehövlig behandling.

Jag har i flera månader haft problem med min högra armbåge och jag vet att det är datorn och mina TV-spel som är den stora boven. Den här trevlige naprapaten var i varje fall sympatisk nog att inte föreslå att jag minskar tiden vid tangentbord respektive spelkontroll. I stället visade han mig övningar att göra för att hålla det onda på avstånd ;-)

Han masserade min stackars arm så jag har träningsvärk nu men han lovade att det skulle hjälpa.
Så nu sitter jag här som vanligt och skriver ;-)

Dagen har annars varit helt fel.
Inget Dukantänk alls :-(
Började dagen med yoghurt, Lunchen hoppade jag över och till middag blev det rotfruktsgratäng och snitzel med bearnaissås till. Döh!!
Som om inte det vore nog så avslutade jag dagen med äldste sonens kladdkaka med grädde till. Han är en riktigt mästerbagare och blir alltid ombedd att baka och idag var inget undantag.

Jag får helt klart göra bättre imorgon :-)

Kram till alla som inte fått till dagen

2 kommentarer:

  1. Får väl hoppas att det blir bättre sen när träningsvärken gått över.
    Kladdkaka borde du nog försöka skippa, jag är stolt som inte tog av Butterkakan vi köpte till fikagästerna som inte kom idag, fast jag var så vansinnigt hungrig.

    SvaraRadera
  2. Inte helt smart, nej men så himla gott :-)

    SvaraRadera