Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 5 augusti 2011

Viktminskningsfasen dag 181 och attackdag 3

Jösses, vad jag är trött!

Klockan är inte ens sju men det känns som den är över tio.
Tur att jag vet att man kan bli sådan här i början av Dukandieten även om det nog inte bara är Dukans fel.
Jag har träningsvärk i hela kroppen efter att ha suttit/legat/stått böjd/halvhängt över mina pallkragar.
Lite arbete har väl ingen dött av tidigare....eller?
Jag har ont i varenda muskel tror jag....eller...nu överdrev jag allt. Jag har inte ont i vänster arm :-)

Min tredje dag har annars varit hur lätt som helst....får man säga så utan att verka redig :-)
Jag åkte till och med till affären och storhandlade och fick inte ens tanken på att smyga med lite glass eller potatis. Sånt skräp kan man ju inte äta ;-D

Jag är inte hungrig!!!

Min matdag har varit busenkel
Ägg och galett till frukost.
Lite keso till mellanmål
Lite mer keso och några kalkonskivor till lunch.
Grillad kyckling och tzatziki till middag.
Sedan blir det nog lite mer keso innan jag kryper till sängs.

Tänk om jag vetat om den här dieten för 10 år sedan då hade jag nästan varit i mål nu :-)

Kram till alla som varit efterkloka någon gång.

3 kommentarer:

  1. Tur att keso finns. Och att man kan variera den så mycket, både som frukost, lunch, middag och mellis, jag har i alla fall inte tröttnat.
    Men nu missköter jag mig för fullt, trygg i vissheten att jag klarar av att Dukana vidare fr.o.m. nästa vecka.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Keso är bra!
    Fuska du på! Jag vet att du kan fixa det när du känner för det.
    Tack gulledu för stärkande ord.

    SvaraRadera
  3. Vassego, du är värd det.
    Sv: Inte kommer det nåt regn heller, jag tror jag får sätta på mig ett höftskynke och dansa en regndans. Undrar vad grannarna skulle säga då?
    Jäntan klarar sig bra med oss som sällskap, men det är nog inte roligt hela tiden.

    SvaraRadera