Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 7 augusti 2011

Viktminskningsfasen dag 183 och attackdag 5

Jag är ganska trött nu och känner mig lite "blåst" inte så mycket på grund av höstblåsten som av brist på kolhydrater. Man förstår uttrycket "Dumma blondiner"...Väteperoxid på utsidan skallen och brist på kolhydrater på insidan ;-) Det var inget elakt menat...jag är själv blondin och i ikväll känner jag mig även som en dum blondin.

Det är nog tur att jag tänker börja äta grönsaker i morgon :-D

I dag blev det ägg och bacon till frunch. 
Om någon nu undrar så är det kalkonbacon vi äter. Enligt innehållsdeklarationen så är det  17g protein, 1 g kolhydrater och 3 g fett. Helt ok, enligt mig.
Till lunch åt jag keso och lite kalkonskivor och till middag blev det nötfärsbiffar med fetaröra till. 

Ingen motion alls om inte hushållsarbete och extra tvätt och strykning ska räknas.

Nu är min hjärna helt tom!

Kram till alla som känner sig lite blåsta ibland ;-)















1 kommentar:

  1. Javisstja, nu kommer jag väl bli så där kolhydratsbristknäpp jag med.
    Men jag ser fram emot att nå målvikt, och vägen dit kan också vara trevlig.

    SvaraRadera