Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 8 september 2011

Viktminskningsfasen dag 210-212 och dag 30-32 på utmaningen



Jag börjar bli lite irriterad på att jag ibland inte kan logga in :-(

Nu sitter jag då här och ska återigen göra en sammanfattning och jag gillar inte sammanfattningar!
När jag pluggade så hade jag sådan tur att en av mina kurskamrater var en riktig hejjare på just sammanfattningar och jag gjorde gärna allt det andra arbetet bara hon gjorde våra sammanfattningar. Hon borde varit här nu och påmint mig om att man inte ska upprepa sig så många gånger när man skriver :-)

För övrigt är jag trött.
Jag gick upp väldigt tidigt i morse....eller i natt....kl 02.00 räknas väl inte ens till dygnets timmar.
Äldste sonen har ju varit här några dagar och i natt avbröt han sitt besök här med att bli transporterad till flygplatsen. Han ska på bröllop i San Francisco...och jag fick bara åka med till flygplatsen :-(



I alla fall så har de senaste dagarna inneburit en massa köra runt, fixa saker, hämta saker, slå in saker, köra runt lite till och så hjälpa sonen att packa, packa om och slutligen inse att man inte behöver så himla mycket. Har man bara passet, plånboken och mobilen så klarar man sig långt.

Packningen försvårades av att han skulle ha en massa presenter med sig och kommer man från Sverige och ska på bröllop så är väl glas nästan obligatoriskt. Tänk vad tungt och otympligt det kan vara :-)
Efter bröllopet så kanske jag kan visa en bild på presenten :-)

Så till alla bekännelser.
Jag har inte gjort någonting som hjälper min vikt, min kondition eller min mentala hälsa :-)
Jag äter fel, tränar inte och spelar nästan ingen Dr Mario.
Så har denna veckan varit och det är tur att den snart är över så att jag kan återgå till sundare vanor.

Checklista för utmaning

  • Dieten - Glass är väl inte nyttigt?
  • Fysisk träning - Lyft av 25 kg packning kanske inte räknas.
  • Mental träning - Jag har inte brutit ihop av stressen :-)
  • Mot målvikt - Jag är på väg men jag tar bara en liten omväg.

Kram till alla som har vinkat åt någon idag.

3 kommentarer:

  1. Jag har inte haft några problem med inloggning, kanske bara haft tur.
    Ligger och morgonsurfar i sängen på hotellet och kan inte sova, antagligen för att magen är orolig p.g.a. vad jag åt (och drack) igår.
    Proteinbarerna tror jag inte var så bra, för det kan väl inte vara vinet (rött, vitt och champagne);-)
    Kramar från mig, för jag vinkade till flera igår, men än idag har jag inte sett en kotte.

    SvaraRadera
  2. Glass är visst nyttigt, man ska ju äta mejeriprodukter! ;D

    SvaraRadera
  3. san fransisco hade inte varit fel =)
    Tack för peppet, betyder oerhört mycket! Kramar

    SvaraRadera