Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 29 november 2011

Omstart viktminskning dag 54

Jag borde skriva ett långt inlägg om hur bra jag sköter mig nu när jag är hemma och färdig med kursen....

men det gör jag inte för det gör jag inte ;-)

Jag wordfuedar med alla jag kan komma på så mitt batteri är slut och ligger på laddning. Det är det enda jag gör om man inte räknar hostan. För jag hostar hela tiden....massor
Känner mig helt utslagen. Önskar bara att jag var så här söt och utslagen.



Kram till alla som inget gör idag

2 kommentarer:

  1. WF är vanebildande. Jag har börjat lämna mobilen hemma (eller på kontoret) under mina promenader, för det ger ingen motion att gå och spela.
    Synd med din hosta, hoppas du snart blir bättre.
    Sv: Jag vinner inte alltid. Även solen har sina fläckar;-)

    SvaraRadera
  2. jag va duktig i dag å motionerade. fast jag egentligen inte ville ;) krya på dig!

    SvaraRadera