Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 7 december 2011

Viktminskning dag 61

Är egentligen för trött för att skriva något men det är väl bäst att tala om att jag har syndat idag.

Maken och jag tog en tur till stora staden idag och det medför alltid lite extra godis.
Vi började med morotskaka och kaffe och det var väl ganska ok. Kakan var lite torr men helt ätbar.
Så blev det mycket promenerande och testande av leksaker ;-)

Sen blev det kyckling med dragonsås och till det åt vi potatis...illa illa.
Så blev det mer leksaker som behövde testas...skor som skulle provas....kläder som skulle nypas i....och ännu mer morotskaka. Kaka nummer 2 var på ett billigt ställe men smakade dubbelt så gott som det dubbelt så dyra ställets kaka ;-)

Nu ska jag plocka undan och sedan är det sängen som gäller.

Kram till alla som är trötta.

1 kommentar:

  1. Om du nu måste käka morotskaka, så håll dig till dyra stället, då blir det ingen backning.
    Tack för kramen i min blogg, i morgon blir bättre, för då jobbar jag hemifrån.
    Kram tebaks

    SvaraRadera