Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 8 december 2011

viktminskning dag 62

Ytterligare en dag som jag har klarat av bra.

·                  Frukost - ägg och galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
·                  Lunch -keso och kallskuret
·                  Middag – fläskfilé och tomater.

Det blev alltså en protein och grönsaksdag.
Jag försöker att tänka mig för så gott det går men det blir ju dåligt med motion. Har i varje fall riggat vid crosstrainern så att jag kan gå på den så fort hostan tillåter.



Kram till alla som klarat denna dag.

1 kommentar:

  1. Inte mycket till grönsaker, fast jag vet ju inte hur många tomater det blev förståss.
    Jag äter mycket mer grönsaker nuförtiden, men har märkt att jag blir mer sugen på kolhydrater, så jag får väl dra ner lite.
    Men inte idag, i kväll är det fest.
    Kram

    SvaraRadera