Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 9 januari 2012

Dukan Viktminsking dag 1

Så var då attackfasen avklarad och gissa om det var gott med lite grönsaker idag :-)

Efter det väntade resultatet (helt enligt Dukansidan) i morse så har dagen självklart varit helt fantastisk :-)
Har städat huset och till och med röjt i några lådor som behövde tömmas. Man kan hitta många konstiga saker i djupa lådor ;-)
Där fanns allt från udda knappar till gamla pennor, toy och annat bös!
Jag slängde mer än hälften och jag lär aldrig sakna det.

Precis som jag aldrig kommer att sakna den vikten jag går ner :-)

Dag 8 på utmaningen avklarad!!!

· Frukost - ägg och galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - keso, kokt skinka och några tomatskivor.
· Middag – Nötfärsbiffar, stekta champinjoner och fetaröra.
Det är riktigt GEM!!! (Gott-Enkel-Mättanade)

Kom aldrig i väg på promenad så det blev 25 minuter på crosstrainern. Det var bara 25 minuter kvar på avsnittet och jag orkade inte byta dvd så det fick räcka :-)

Kram till alla som tycker att dagen har gått ;-)

3 kommentarer:

  1. Sv: Haha nä inget av det, jag har bara varit seg med att blogga så struntade i att lägga inläggen på "rätt" datum, alla vet ju ändå att jag inte bloggade de datumen xD

    Vad duktig du är med crosstrainern, jag ska ta upp cyklingen igen tror jag... Och Dukan :p Snart ett år sedan jag började och även snart ett år sedan jag slutade.. eller tog uppehåll som jag sa... Långt uppehåll. Hmm.

    SvaraRadera
  2. Jo, gårdagen gick med en sabla fart, kände mig nästan lite hjärndöd på kvällen.
    Inte kommer man sakna ett endaste gram av den vikt man städat undan, det ska inte ens sopas under mattan, det ska ut genom dörren och aldrig mer komma innanför tröskeln!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Likkan - Crosstrainern är så himla bra. Man kan alltid få till i varje fall 20 minuter på den. Bästa investering enligt mig.

    Amonazon - Det som är utstädat ska hålla sig ute..tycker jag.

    SvaraRadera