Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 5 februari 2012

Dukan viktminskning dag 28

Så var då denna veckan nästan slut.

Har ägnat hela dagen åt att tvätta, hänga stryka och vika  så nu är jag helt klar i tvättstugan....
i varje fall till i kväll när dagens kläder hamnar i tvättkorgen.
Tänk att det inte går att bli helt färdig där.


Helt färdig är i varje fall jag nu :-)
Det har inte blivit någon promenad utan springet i trappan får räknas som motion idag.
Ska på möten i morgon men jag ska ändå försöka hinna med ett pass på crosstrainern.


· Frukost - äggröra med korv till, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Keso och kalkonskivor
· Middag – Tacorester med massor av grönsaker till.

Peppkramar till alla som ska ställa sig på vågen i morgon.

1 kommentar:

  1. Har pulat med blogdesign om du undrar varför jag inte spelar.
    Blev hyfsat tror jag, men tyvärr försvann alla mina blogglänkar, morr.
    Jag får fortsätta i morgon.
    Det där med tvättstugan, där blir det aldrig helt klart, så fort man ser botten i tvättbyttan så fylls det på nytt när man vänder ryggen till.
    Tack både för hållatummenkramarna och peppkramen, jag tror det behövs.

    SvaraRadera