Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 11 februari 2012

Jag är här

eller rättare sagt där ;-)

Spenderar helgen med mor och far och har haft lite bekymmer med att koppla upp mig mot deras nätverk. Det här med lösen är ingen lätt grej.

Jag tänker nog inte berätta vad jag äter den här helgen och inte hur mycket jag tränar heller :-)
Däremot kan jag berätta att jag läst på en massa om mina "problem" och jag tror nog att jag ska kunna ta tag i alltet när jag kommer hem på måndag.

Tills dess ska jag sitta i soffan och bli serverad av min mamma.


Kram till alla som passat upp ;-)

4 kommentarer:

  1. Va bra att du är där... nej lösen är inge vidare i alla fall inte då man inte når dit man ska :-(
    Ha en fortsatt trevlig lördag

    SvaraRadera
  2. Skönt att bli uppassad för en gångsskull ;) Jag ska nog besöka min mamma snart också tror jag, har inte träffat henne sen i oktober.

    Sv: Jaa jag vet, jag hade varit klar förra september :(

    SvaraRadera
  3. Så skönt att bli ompysslad och uppassad en helg.
    Kanske var skönt att vara nätfri ett tag också.
    Man blir lätt beroende av att vara ständigt uppkopplad, en annan form av stress.
    Kramar

    SvaraRadera