Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 15 februari 2012

Lata dagar

Nu har jag ett par riktigt lata dagar inlagda i kalendern.

Jag kände efter fullspäckad helg att jag har stressat en del så nu ska jag bara vara ett tag.
I dag har jag småplockat lite och passat på att röja i tvättstugan.
Ja ja, lata dagar betyder bara att jag inte måste få saker gjorde men att bara sitta är inget för mig.

Talade i telefon en liten stund med kompis, en längre stund med systern och en lååång stund med en dotter.  Mycket bättre kan väl inte dagen vara :-)



Så har sonen en kompis här och då blir det också mycket sitta och prata.
Hur underbart är inte det?! Att tonåringarna kommer upp och sitter och tjatar med oss en stund :-)
För att tillfredsställa så hungriga ungar gjorde jag mycket av "Nillas gryta" och den var populär.
Denna gången tog jag av grönsakerna också :-)

Ja, det var allt som hänt här...
och det är jag glad för.

Kram till alla som uppskattar lite lathet.

2 kommentarer:

  1. I morgon ska jag ha min lata dag, fast det blir ju SATS förståss, så det blir inte att ligga på sofflocket.
    SvarAbsolut blev det en bra dag idag, telefonen funkar som den ska igen och jobbdagen avlöpte bra och jag klår dig i WF, kan inte bli bättre;-)

    SvaraRadera
  2. Hittills ja, vem vet hur det blir nästa gång :-)

    SvaraRadera