Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 27 februari 2012

Tåget

har jag försökt mig på idag och det var inget kul.

När inte tågen väntar in varandra så kan restiden bli väldigt lång ;-(
Jag vet, i de stora städerna är det alltid så...
men jag som bor på landet är inte van!!!


Jag missade med två minuter när jag åkte till jobbet och det var inte hela världen för i sista ändan blev jag bara 15 minuter försenad och det gjorde inget för det var inte jag som skulle starta upp.
Värre var det på hemvägen....2 timmar för att komma 5 mil!!!
Jag har spenderat nästan lika mycket tid på resande fot som på jobbet och det är inte hållbart.
Bilen får nog lov att vara mitt primära resesätt.

Det har varit en bra dag på jobbet ;-)
Jag har  haft väldigt tur som fått ett jobb där det är massor med omväxling och jag får använda många av mina färdigheter. Det känns bra för mig och jag hoppas att min arbetsgivare tycker detsamma.

Nu är jag lite trött och tänker bara spela färdigt några omgångar.
Sedan är det sängen som gäller för morgondagen blir precis lika lång som denna dag varit...
förhoppningsvis lite mindre restid.

Dagens motion har blivit cirka en timmes promenad och det är jag helt nöjd med.

Kram till alla som haft lite kul.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du tycker det är roligt på jobbet.
    Vissa dagar tycker jag också är roliga, framför allt för att kollegorna är så mysiga och trevliga, men arbetsuppgifterna kan också vara roliga, ibland.
    Hoppas det går bättre med restiderna idag.
    Kram

    SvaraRadera