Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 11 mars 2012

Förkylning

är vad jag lider av :-(

Det är nackdelen när man börjar umgås i nya kretsar...
alla dessa bakterier som ska lära känna en.



Har tillbringat hela helgen på soffan och inte gjort något vettigt om inte filmstuderande räknas.
Vi har sett
"Green Lantern" som får tre majjor. Rolig actionfilm med mycket fx
"Stockholm östra" får också fyra majjor. En tung men bra film.
"Ice 2020" får bara två majjor trots Sam Neill.
"In Time" får fyra majjor. En spännande sci-fi som har ett nytt grepp.
"Contagion" får tre majjor. Det var en hyfsad bra film med en hel del kändisar.

Filmer och WF är det enda som jag har orkat den här helgen och det är helt ok.

Kram till alla som tycker att det är ok att vara lite lat ibland.

2 kommentarer:

  1. Jag har också drabbats av en basillusk och av latmasken.
    Därför gillar jag nya spel typ drawsomething.
    Men för att hinna med måste man dra ner på andra måsten, typ WF.
    Hoppas må bättre i morgon, så man orkar både jobba och gymma.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag försöker vara sjuk på mina lediga dagar...då kan man sitta i soffan utan dåligt samvete ;-)

    SvaraRadera