Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 13 mars 2012

Status quo

är vad jag kan säga om mitt liv just nu.



Ingen viktminskning, ingen måttminskning, ingen motion...
Det positiva är ju då...
Ingen viktuppgång, ingen måttuppgång och jag har inte slitit på mina träningsskor.
Jag mår väldigt bra!

Vad mer kan man kräva av livet?!
Precis just nu är jag lite trött men det beror nog på att jag rusat runt och städat huset.
Jag ska jobba en del och på söndag ska jag på barnkalas, så jag vill ha allt undanröjt så att jag kan göra det jag vill utan att ha dåligt samvete.

Kram till alla som balanserar

2 kommentarer:

  1. Det kommer nog igång igen, men du har ju varit hängig. Av samma orsak tror inte jag pÅ viktminskning denna vecka.
    Svar: nästa gång tar jag med en spritad servett från spinningen och torkar av mattan. Vem vet hur insvettad matta man får tag på?
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Allting utom uppåt är ju bra! Klockren bild å ;)

    SvaraRadera