Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 10 april 2012

Hemma igen

Så var jag då tillbaka från Blåkulla.
I år var det mest kallt och blåsigt och jag höll mig helst inomhus.
Andra som var på plats höll på att spika på ett staket som ska hindra obehöriga från att komma in.
Vi är lite hemliga av oss där på Blåkulla ;-)

Jag har faktiskt ägnat helgen åt att omväxlande jobba eller passa barnbarn.
Den högen jag umgåtts med nu är Lillprinsen (4 år), Tornadon (19 månader) och Smilfinken (4 månader).


Så här kunde det ha sett ut men barnen är allt för olika för att det ska fungera.
En fick höra sagan om "Gittan gömmer bort sig" en ville höra "Bajsboken" och en ville bara få vara ifred. Till slut fick morfar komma och rädda den minste så att de stora kunde få som de ville.
De kom i säng när de skulle och när föräldrarna kom in blåfrusna så var det tyst i huset ;-)

Så var det den stora frågan om hur veckan hade fungerat viktmässigt.
Jag hade inte gått upp något alls den här veckan och hur det nu än är så får det nog räknas som en bedrift ;-)

Nu är det dags att WF lite...eller lite och lite...just nu har jag 22 stycken jag spelar med...hur ska jag hinna...så många ord....så lite tid.....

Kram till alla som återkommit

2 kommentarer:

  1. Härligt att vara tillbaka och jag tog emot din kram :)
    Är tillbaka efter ett rörigt år :)
    men nu är jag peppad värre

    SvaraRadera
  2. Har du 22 WF'are! Känner du alla eller är det okändisar också?
    Jag had just nu "bara" 10, men alla spelar inte samtidigt som tur är.
    Du verkar ju hålla vikten bra, och så skönt att du mår bra, men jag antar att du så småningom kommer att vilja fortsätta din viktnedgång. Vilken metod ska du använda då, för Dukan var nog inte din grej trots allt?

    SvaraRadera