Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 29 december 2012

Ännu värre

mår sonen idag.

Jag hann precis hem från jobbet innan han hamnade med huvudet ner i holken.
Det räckte tydligen inte med att stackars maken fick kräksjukan, nu är sonen helt däckad.
Nu är det alltså bara att vänta på min (o)tur.

Oturen var även inblandad på jobbet idag.
Många vet nog redan att jag jobbar på en idrottsanläggning
och ni andra vet det nu ;-)
I alla fall så pågår det tävlingar där just nu och det var under en sådan som oturen var framme.

Helt plötsligt kom en spelare ut till mig, genomsvettig och andfådd, och sa att nu var jag tvungen att ringa efter ambulansen.
Jag trodde givetvis att han, på sitt eget sätt, sa att det var jobbigt men så var det inte...
En stackare hade slitit av hälsenan....AJJJ


Ambulansen kom och spelaren fick skjuts till sjukhuset och tävlingen kunde fortlöpa.

Så nu jag tycker att det är nog med otur för idag!

Jag ska jobba i morgon igen så det är bäst att krypa till kojs tidigt...
och jag vill helst inte umgås för mycket med sonen just idag.

Kram till alla som haft otur idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar