Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 12 januari 2013

Whole30 dag 11

Denna dag har jag spenderat några timmar hos underbara NagelAnnika. 

Det är väldigt spännande att gå dit....
Jag sätter mig i stolen med kaffe och dricka när till hands och frågar vad hon tänkt sig :-)
Och här är dagens resultat...som jag är väldigt nöjd med :-)


När jag ändå var i trakten av jobbet (dörr i dörr) så passade jag på att tala lite med kollegan och fick fixat alla katastrofer från gårdagen.
Nu kan jag verkligen koppla av och ha lite helg :-)

Eftersom jag skulle i väg tidigt i dag så blev frukosten kokta ägg och en halv "plätta" och det klarade jag mig på till jag var hemma igen vid 14-tiden. Då åt vi resterna av köttfärslimpan från igår med massor med sallad till.
Efter några timmar bestämde vi oss för att vi nog var tvungna att äta lite middag även om vi inte var speciellt hungriga....ett par omeletter var snabbt ordnat och med det var vi helt nöjda.

Lite tvätt har jag också hunnit med...betoning på lite ;-)
Vi får väl se om jag orkar med mer i morgon.

Kram till alla som tycker att det är spännande

1 kommentar: