Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 19 januari 2013

Whole30 dag 17

I går var en dag som jag tydligen missade....
men bara när det gällde att skriva för själva dagen njöt jag av ;-)



Jag började dagen med att ombesiktiga min bil....no problems!!!
Så åkte jag ärenden för maken och därefter styrde jag kosan mot stora staden där jag träffade föräldrarna.
Fikade ihop och tog en liten stund på torget.
Mysigt var det i varje fall.

Åkte hem och satte med datorproblem .
Lagade mat så maken klarar sig denna helg då jag jobbar hela tiden.
Såg på "Dexter" med yngste sonen.
Beklagade mig över ett knä som är svullet och gör ont.

Maten var enkel.
Frukost - Kokta ägg
Lunch - stekta ägg
Middag - köttfärsröra med palsternacka och morötter till.

Sen gick jag och la mig.

1 kommentar:

  1. Det var ju bra att du inte missade dagen iaf! ;)
    Sv: Ja vi får se när det blir av :p Men det räckte ändå, gick ju ner 0,5 kg till dagen efter :p Kram!

    SvaraRadera