Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 21 januari 2013

Whole30 dag 20

Har haft en underhållsdag idag....

Efter en snabb frukost på ägg och bananplätta for jag iväg till tandläkaren.
Gamla bekanta som det är roligt att prata en stund med även om själva besöket var mindre roligt idag.
Jag har inte haft något hål på många år men nu hade jag plötsligt två hål och ett misstänkt :-(
För första gången har jag en tid inbokad för återbesök...
hmmm, så ska det ju inte vara men tandläkaren trodde det kunde bero på mediciner och att jag inte har mått så bra.

Sen gjorde han vad han kunde för att det ska återgå till som det brukar....
fyra bilder, lite rensning av tandsten, betalning och ut med mig.

Efter det åkte jag i väg till väninnan på fina salongen.
Där blev jag omhändertagen med krämer och massor av skratt.
Så fick jag prova lite nya parfymer och det är ren lyx för mig.
Att lukta gott får mig att må bra och idag mår jag himmelskt :-)
Min nya absoluta favoritdoft är nu en del av min samling.
Tack underbara väninna för att du verkligen vet vad jag gillar.

Så åkte jag hem och åt en väldigt sen lunch. En omelett och massor av grönsaker blev precis lagom
Sen hängde jag i soffan en stund för helgen var ju lite lång men nu har jag återhämtat mig så mycket att jag orkar flytta i i sovrummet.

Javisst ja, till middag åt vi kyckling och baconsallad.

Kram till alla som låter sig underhållas

2 kommentarer:

  1. Nämen, man är ju oskyldig tills motsatsen bevisats! Så tills det finns bevis för att det misstänkta hålet är ett hål, så är det inget hål :p
    Usch för tandläkaren, nödvändigt ont...
    Tur du blev omhändertagen sen iaf :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken är din nya favoritdoft?
    Jag behöver shoppa sånt och funderar på att byta doft (CKone), men jag pallar inte att nosa på så många dofter då jag är lite allergisk.
    Bra att ha några uppslag när det beger sig.

    SvaraRadera