Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 23 januari 2013

Whole30 dag 22

Och idag är det frost och inte "dagg" som jag skrev igår :-)

Vaknade och skulle sätta ner fötterna på golvet men ouch vad kallt det var.
Vi sover alltid för öppet fönster men det är inget jag rekommendera när det plötsligt blir 17 grader kallt ute.




Men å andra sidan så är det ju mer fett som förbränns när man fryser så jag ska väl inte klaga :-)

Har varit på jobbet idag och demonstrerat IT-system för kollegor och det verkar som det faller i god jord....fortsättning följer.

Maten har jag skött lite dåligt idag men har upptäckt att det är inte farligt att vara lite hungrig.
Jag började morgonen med perfekt kokta ägg :-)
Tack älskade make för dem.

Så bar det iväg till jobbet med bara två bananer i väskan....
inte tidsbrist men dålig tajming :-)
Jag  hade båda med mig hem igen för jag hade så mycket att göra att jag faktiskt glömde bort att äta!
Undrar hur länge sedan det är som jag glömde det?!?

När jag väl kom hem så hade maken fixat omelett till mig och det var lyxigt att sätta sig vid dukat bord.
Tack älskade make för det :-)
Så blev det ett avsnitt av "Dexter" och nu tänker jag avsluta den här dagen.

Kram till alla som ibland kommer till dukat bord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar