Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 10 januari 2013

Whole30 dag 9

Ytterligare en dag till ända och jag vet inte riktigt vad jag ska säga....
det är en skam att vi inte har anslutit oss till det här innan.



Jag tycker att det går så bra.
Vi mår bra och jag känner mig väldigt pigg och på "G"
Yngste sonen trodde inte att jag skulle klara att hålla mig exakt till programmet men det bara flyter på. Vi har inte fuskat någonting och då har jag ändå varit omringad av godis och pizzor och annat som tidigare fått mig på fall.
Vi saknar absolut ingenting :-)

Idag är en ledig dag men jag hade ändå en del åtaganden som skulle fixas och ärenden att uträtta.
Yngste sonen och jag har varit iväg på lite av hans "måsten" och jag är himla tacksam att jag jobbar som jag gör så att jag har möjlighet till en sådan här dag.

Min matdag har varit ganska enkel idag med ägg till frukost och omelett till lunch. Sedan bestämde maken och jag att det var smart att handla idag för i morgon jobbar jag och det är alltid skönt att hjälpas åt med inköpen.

Kylen är fylld med roliga grönsaker och kött som går fort att tillreda. Även om jag nog ska försöka passa på att göra några långkok i veckan.
Jag gillar när det är enkelt ;-)

För att göra det enkelt till middag så åt vi chorizo och coleslaw men jag måste säga att Ealinas godiscoleslaw är den godaste varianten hittills så det blir nog den varianten hädanefter.

Kram till alla som inte fuskar

2 kommentarer:

  1. Är det bättre än Dukan menar du? Vad är det för nånting egentligen? :p
    Åh, jag åt sås med lite creme fraiche idag så jag får ingen kram då :( Men du kan få en kram för att du inte fuskar :D

    SvaraRadera
  2. Vet inte om det varken bättre eller lättare men det passar liksom min livsstil just nu...kanske för alltid.

    Extrakram eftersom du fick vara utan igår ;-)

    SvaraRadera