Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 25 februari 2013

Agendor

kan se väldigt olika ut.

I dag har jag haft agendor som varit väldigt olika.

Min första agenda var att försöka få till städning här hemma.
Jag vet att det ibland låter som jag städar mycket men det är oftast bara plock.
Här kom solen plötsligt fram och då fick jag städlust!!!

Trasor åkte fram och fönster och altandörrar öppnades på vid gavel...
Så när jag väl satte mig igen så sken alla ytor och det luktade fräscht på hela våningen.
Kaffet smakar aldrig så bra som då ;-)

Den andra agendan var när jag var på möte för FRG.
Det gällde att sälja in sin egen förening precis lagom och då märker man hur många som inte kan låta alla vara med.
Inget illa menat om militärer men en del från den gamla stammen är väldigt duktiga på att peka med hela handen och tycka att minutiös planering är det enda rätta.
Jag håller nog inte alltid med om det för ibland är flexibilitet det bästa men att övertyga "gubbgänget" är inte alltid så lätt.

Det blev i varje fall ett väldigt bra möte och det har vi väl både sidorna att tacka för.

vår nya logga


Tack vill jag också skicka till Anna som var snäll nog att ta mitt arbetspass idag.
Både städ och möte var helt avhängt att vänlig kollega ställde upp :-)

Nu sitter jag här och väntar på maken som också är på möte men på annat håll.

Så var det då min pågående agenda för maten och den går också bra.
Frukosten blev ägg och bananplätta.
Lunchen blev omelett med skinka och grönsaker och till middag åt jag sallad.
Och jag tog inte fikabröd på mötet och när jag sa Nej tack! så var det ingen som ifrågasatte....
Jag tror att folk äntligen har förstått!!!

Kram till alla som reviderar sina agendor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar