Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 8 februari 2013

Dags för uppdatering

känner jag.



I onsdags jobbade jag till sent men i stället för att åka hem åkte jag raka vägen till yngsta dotterns hus. Jag skulle nämligen vara barnvakt på torsdagen.
Kom sent i säng och vaknade ganska tidigt av att prinsen låg och väntade på att jag skulle vakna :-)

Svärsonen kokade paleogröt till oss vuxna till frukost och på det står man sig många timmar även om man är väääldigt aktiv under dagen.
Det var trappgång med vikt fram och bak.
Brottning med extra vikter.
Kast med små och större barnbarn.
Start och stopp-muskler tränades mycket då minstingen nu går ganska fort :-)
För att inte tala om skrattmuskulaturen.

Till lunchen åt jag blomkålsmos med köttfärs till.
Resten av dagen var en fortsättning på förmiddagen.

På vägen hem stannade jag till hos lillasyster för att ta med ytterligare en dator hem till yngste sonen. Nu ska det tydligen vara Mac ibland också. 
Han tycker förresten att han har en himla bra moster ;-)
Då äldste sonen var hos systern kunde jag passa på att få en kram av honom med.

När jag kom hem så var sängen en skön plats att krypa ner i.

Idag har jag mest bara lunkat runt här i huset och bara varit.
Gjorde storkok med kött och rotfrukter så att maken har mat hela helgen när jag jobbar.

Nu är det bäst att jag börjar göra i ordning inför morgondagen.
Jag ska jobba, maken tävla och yngste sonen ska nog spela så helgen är fullspäckad.

Kram till alla som tränar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar