Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28 februari 2013

Ont

kan det göra när man får ta del av företagets friskvård.

Har alltså fått massage idag och med tanke på min huvudvärk så var den välbehövlig.
Just nu känner jag mig väl inte som en ny människa men det kommer jag säkert att göra i morgon :-)
Tack MB för mjukare muskler :-)

Det var vältimat med tanke på spänningen som fanns på jobbet innan gårdagens personalmöte. Mötet var helt ok och efteråt fick vi en medarbetarsamtal där det blev positiv feedback.

Positiv feedback får man även när man ställer sig på vågen efter några månader på Whole30.
Det går så oförskämt bra även om jag just idag hade kunnat tänka mig att smaka på tårtan som serverades på jobbet :-)

Men det gjorde jag självklart inte!!!



När man kan må bra är det väldigt dumt att utsätta sig för sådant man inte mår bra på.
Tänk vilken lång väg det varit innan jag fattat att man inte behöver fuska utan man äter bara det man vill ha....och jag vill bara ha sånt som jag mår bra på....
Det ena ger liksom det andra.
Så länge jag åt enligt dieter så ville jag alltid fuska lite och så farligt kan det väl inte vara!
Nu när jag får äta vad jag vill så väljer jag hellre en sallad än tårta :-)

Man lär så länge man lever.

Kram till alla som lär sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar