Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 24 februari 2013

Söndag

 Började dagen ganska tidigt idag med ägg och bacon tillsammans med maken.

Efter det åkte jag iväg till jobbet och mötte upp några kollegor.
Sen drog vi till stora staden för att ha några trevliga timmar bara vi tjejer.

Och himla trevligt blev det :-)
På inrådan av en av tjejerna så hamnade vi på ett trevligt ställe som serverade italiensk brunch.
Så mycket mat!!
Och massor med mat som jag kunde äta.
Tur hade jag också för de serverade Tiramisu och det tycker jag inte om så den var det lätt att avstå från :-)



Kom hem i rimlig tid så maken och jag slängde oss i soffan för att se "Skyfall" och det var väl spenderad tid :-)

Nu börjar det bli dags att sova och det gör jag gärna.

Kram till Marita som fyller år idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar