Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28 mars 2013

Äntligen igång

med Wordfued igen :-)
Tänk vad många ord som finns....
och framför allt som inte finns.
Ibland blir man nästan lite tokig av det :-)

Lite tokig blev jag allt idag när jag inte kunde åka till Galenpannan.
Han har ju fyllt år och varje gång vi ska ha uppvaktat honom så är någon sjuk.
Det är inte roligt alls!

Lite roligt blir det i varje fall i morgon för då fyller Lillprinsen år och vi har ännu inte hört något om sjuka barn eller föräldrar så vi lever på hoppet.
Några barnbarn måste jag snart få krama om :-)

Nu börjar maken snurra runt här och vill nog att jag kopplar ner och pratar med honom en stund i stället så det är väl bäst att jag gör så.

 

Kram till alla som drömmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar